Dance moves

Agnes skulle komma över en kortis men inte för sent. Sen skulle hon inte komma över alls för jag behöver sova. Sen kom hon över bara för en jättesnabbis, inte ens te. Och sen stannade hon tills nu. Så går det när man har mycket att prata om.

Här är lite filmer från när jag var ute med Filippa och Linda för någon helg sedan. Jag kan bara tala för mig själv, men jag säger såhär: Ja, jag dansar rätt lustigt. Ja, jag sjunger hellre högt än bra och ja, jag hade askul och skrattar massor åt mig själv. Men rätt roliga är de ändå.












God Natt.

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahahahahaha sexigt!

2009-12-30 @ 11:44:44
URL: http://lindanystrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0