dagarna som gått

I förrgår var det fest hos Oskar och vi fota massor. Men jag har ingen aning om vart jag har lagt min kamera. Helt konstigt. Men så blir det i bland. Och därför får bilderna däifrån vänta. Vi hade i alla fall superkul.

Jag var och shoppade med Jenny i förrgår också. Hittade snygga kläder och självklart ett par skor. Jag kunde inte hålla mig. Var bara tvungen att köpa dem  =)

Och nu har jag precis blivit medlem på Voddler. Det är som spotify fast med filmer. Försök bli medlemmar ni med. Det verkar funka rätt bra faktiskt och även om vissa av filmerna som är gratis verkar lite konstiga så verkar det bra.

Sen ska jag snart ner och jobba. Känner mig helt sliten och orkar egentligen inte. Men det kommer nog bli kul.

Bild från festen hemma hos Oskar. Snodd från Eriks fb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0