allt för att slippa plugga

Min klocka på datorn visar nu på 21.45. Jag skulle vilja säga att jag är helt otrolig. Helt otroligt grymt bra på att göra allt annat än att plugga. Jag slutade skolan 11.25 i förmiddags och hade planerat att hinna såååå mycket i kväll. Hittills har jag inte pluggat något alls. Istället har jag:
- Ätit Max på IKEAs parkering.
- Flummat runt med Hänky, kört bil och sjungit ashögt till musiken.
- Hittat intressanta artiklar i alla tidningar som låg på köksbordet. Jag kunde ju inte annat än att läsa dem.
- Slagit in paket till mormor och morfar.
- Pratat med Enrcio om skillnader i hur man har flick- och pojkvänner i Sverige och Italien.
- Postat paket till mormor och morfar på ICA
- Pratat med en gullig tant och farbror och klappat deras hund.
- Åkt skidor på elljusspåret.
- Inte fått upp låset på bilen.
- Parkerat bilen på parkeringen, gått in, ångrat sig och gått ut igen för att köra in bilen i garaget.
- Badat bastu så jag nästan fick andnöd.
- Tvålat in mig i minst tio minuter och duschat lääänge.
- Kollat facebook.
- Ätit mat.
- Gått från matbordet för att plugga. Kollat facebook istället.
- Ringt J och pratat, pratat.
- Insett att the magic moment på en fest är efter 25 minuter och efter 55 minuter. All annan tid tillbringad på festen är waste of time.
- Kollat facebook.
- Skrivit ett inlägg på bloggen.

Ne nu ska jag verkligen plugga. Den där analysskiten ska vara klar i kväll. Hörs när jag är klar. Hejsis.


Mamma som vallar mina skidor för första gången. Det syns lite hur grymt snygga de är. Bättre bilder kommer. I promiss. För jag förstår ju att ni är supernyfikna!  haha.   =)



Nu visar klockan 22.03. Dags för att tokplugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0