2009 - frågorna

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag, eh. Ja, du, svår fråga... Haft sex i en skog!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja då. Jag tog körkort! Och har jobbat mycket. Att vara nyttig funkade väl inte lika bra.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej. Inte vad jag vet eller kan komma på. Tycker dock ni borde blivit det så jag hade haft en liten bebis att gulla med utan att behöva skaffa en egen.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej tack!
5. Vilka länder besökte du? USA och Finland och Kenya, Etiopien. Blev inte så mycket mer spännande än så.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jag vill flytta hemifrån och flytta härifrån. Sluta gymnasiet och börja på folkis. Önskar att det hade hänt redan 2009.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Hm. 23 Augusti kom Enrico hit
8. Vad var din största framgång 2009? Skaffat ett till jobb och slitet på med det samtidigt som jag slitit sönder mig med skolan.
9. Största misstaget? Det finns det nog inget.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, fasiken vad jag hatar att vara förkyld i typ 3 månader och inte kunna träna.
11. Bästa köpet? Oh, alla mina skor såklart!
12. Vad spenderade du mest pengar på?USA-resan förra julen blev ju dyr. Men annars har det helt klart varit skor och fika på stan. Kaffe.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Många har gjort mig glada i år. Alla som kom på min födelsedagsfest. Alla mina söta gamlingar på jobbet. Alla bästa vänner jag har som får mig att skratta och vara glad. 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Helt klart Lady Gagas låtar.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag tror det här året har varit jobbigare eftersom jag jobbat och haft skitmycket i skolan. Men jag har nog varit glad ändå.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Att jag hade tränat mer och varit lite nyttigare kanske.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt. Åh, det är så drygt när man tänker så mycket.
18. Hur tillbringar du julen? Hemma med familjen. Jobbar och pluggar hela lovet.
19. Blev du kär i år? Ja! Det har jag blivit! Och det var kul  =)
20. Favoritprogram på TV? TV har jag inte kollat mycket på. Men Svenska Hollywoodfruar och Ullared var ju ett måste. Dock sågs de på datorn.
21. Bästa boken du läste i år? Jag har nog inte lyckats läsa ut en enda bok i år. Eller jo, till skolan, men den var inge bra.
22. Största musikaliska upptäckten? Hm, jag är pinsamt dålig på musik. Har ingen aning..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig inget. Men fick presentkort på lustgården och parfym och en fin blå tröja. Fint tal av Linda och Filippa också. Och ett tal av Oskar med.
25. Något du önskade dig men inte fick? En sadelvärmare..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag gick i skolan tror jag. Gjorde inget speciellt alls. Åt tårta.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kanske om jag hade fått lite mer tid. Typ nättarna hade varit längre med några timmar och dagarna mer effektiva. Jag tänker att då hade jag kunnat sova mer och orkat plugga mer..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mycket bättre än 2008 kan jag lova. Massor av strumpbyxor. Högklackade skor och fula jeansen
29. Vad fick dig att må bra? Vännerna såklart!  =)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Det är ju gammalt men Adam Brody såklart. He's still going strong.
31. Vem saknade du? Mina vänner i USA
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj. Alla nya människor jag har träffat. Härligt med nya människor!


Nu ska jag iväg och jobba. Pusshej

Kommentarer
Postat av: amalia

Jag vill också jobba! (och tjäna pengar) haha hälsa gamlingarna :D

2009-12-30 @ 22:43:51
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0