i dag är jag så glad

Jag vaknade i morse och hade fått världens gulligaste sms av Peter. Kan man vakna på ett bättre sätt? Jag tror inte det. Jag kommer gå hela dagen som om jag vandrade på rosa moln - för jag tycker om honom.

Sen har Enrico kommit till stan. Han är här och det är första dagen i skolan. Jag tror det kommer gå bra. Han är trevlig och social och verkar vilja hitta på saker. Positivt. Jag känner mig nästan som en liten storasyster till honom, lite ängslig sådär. Jag kände det som om jag hade lite power när han gick förbi, jag hälsade och killen han gick med, från hans klass, påpekade för mig att han inte kunde svenska, och jag svarade: "Eh, jag vet, han bor hos mig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0