fredag

Jag sitter hemma och lyssnar på Lady Gaga. I går lånade jag Lise-Lottes bil och det var underbart. Jag och P tog en sväng förbi Robin.
Apropå P:
 du kommer loosa även här! vad står det? 15-2 till mig, eller? be prepared to loose

och så hämtade jag upp Hanna och hon och jag cruisade genom stan lite. Det var nice. och apropå Hanna:
 nu vet ni grabbar och töser, hanna is down for it whenever you want it..

på onsdag ska jag hoppa fallskärm!!! ahhh. 50 sekunder fritt fall. jag kommer dö. jenny, mattias och daniel ska följa med som stöd. det känns bra. och apropå daniel:

han är en underbar datanörd <3<3

och apropå nästa vecka:
vår italienare kommer, någon som kan italienska?




i kväll kanske jag ska träffa Ps vänner. eh säger jag bara. vi får ju se hur det går. tråkigaste tjejen i stan möjligtvis.
hejsvejs lingongrejs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahhahahaha jag älskar dig

2009-08-20 @ 23:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0