självplågare, fina tuttar och förlossningar

Nu sitter jag här och gnuggar mina skavsår igen. Varför gör jag det? Det gör ju ont! Dumma, dumma mig!

Föresten så har jag hört att någons bröst har blivit uppkallade efter mig och det var inte mina bröst! Haha. Man kan ju undra varför! Killen som döpte dem hade sagt, nee, men Stina är ju rätt trevlig. Bröst är vackra, så man kan väl inte annat än bli stolt. Men lite komiskt är det ju. Stina och Sina var namnen.

Och Sara, vår U-landskunskapslärare jämförde just våran Kenya-resa med en förlossning. Jag undrar, kommer resan göra ont? Kommer vi få lustgas? Kommer det förändrar våra liv för alltid? Kommer vi efter detta behöva ta ansvar på ett sätt vi aldrig gjort förut? Måste jag köpa blöjor och en spjälsäng?

Nu är det bara svenska och sen ner på stan, jag vill handla i dag igen!
Och jag tycker om Peter. Pusshej,

Kommentarer
Postat av: ¨Peter

Och jag tycker om dig =)

2009-09-01 @ 12:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0