P

oj oj, mitt hjärta tog just ett extra skutt. fingrarna är helt skakiga. tänk att man kan bli så rädd över att det låter som om någon kommer in genom dörren. i och för sig så är det ju inte min dörr och inte min lägenhet. det här är inte ens min dator. kanske var det därför jag blev lite extra skraj. jag skulle inte vilja bli upptäckt sittandes här i någon annans vardagsrum med en dator som tillhör någon annan.

jag befinner mig hemma hos.., låt oss kalla honom för P. P är en härlig människa. han säger söta saker, ler finurligt och pussas som en gud.

jag borde egentligen städa millas bur innan jag åker till jobbet, så jag borde egentligen cykla hem nu. allt man borde är så tråkigt jämt. och jag hostar upp massa äckligt släm. usch

hejsvejs på ett tag då

Kommentarer
Postat av: Hanna

P=Peter?

2009-08-11 @ 17:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0