kan flugor bli fulla?

Jag skriver inget, skriver inget, skriver inget, men sen, helt plötsligt, skriver jag 3 gånger på samma dag! Fnatt.

Vi satt och åt middag utomhus. X drack av vinet som blev kvar från förra gången vi hade gäster. X dricker i princip aldrig alkohol. Vilket också betyder att X inte tål så mycket, utan blir fnittrig efter ett litet glas vin. Men det är ju bara gulligt och roligt tycker jag. Så flög en liten blomfluga runt. När den närmade sig X började denne att blåsa på blomflugan. Inte sådär vanligt som man blåser när någon gjort sig illa. Utan X började blåsa sådär djupt ifrån halsen, som när man ska värma ett barns kalla händer. Jag tittade fundersamt på X och undrade vad denne gjorde. Efter ett tag vände sig X mot mig, log stor och sa: Nu är nog blomflugan lite full, för jag har andats vinångor på honom.

Jag brast ut i gapskratt.

Kommentarer
Postat av: Zettermark

Stina är kä-äär! :D



Stackare, hoppas att du blir frisk och glad snart! Och tack för superfin kommentar på min blogg :)

2009-08-09 @ 00:07:17
URL: http://zettermark.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh Stina, jag känner mig också precis sådär som en nyponros luktar. Visst är det underbart? Tihi. Skulle vara jättekul om du ringde mig när du har tid :) hoppad du blir frisk snart också gumman. Förstår att det är drygt som fan att vara sjuk "/ Love you

2009-08-09 @ 15:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0