jag blir så trött

Jag har duschat och haft hårinpackning och ansiktsmask. Jag har rakat benen och ska måla naglarna. Jag har till och med borstat håret, och efter inpackningen känns det mjukare än någonsin. Gud vad bra man mår efter att man har fått ta hand om sig själv lite.

Men så tittade jag på mitt schema och insåg att jag utav de nu 12 närmsta dagarna jobbar 10. Jag blev på en gång mycket tröttare när jag insåg det. Men massor av pengar lär jag ju få iaf.

Sen var det något annat jag tänkte på, men jag glömde bort. Så nu får det räcka. Eller juste, http://ch131.com/   en bra hemsida där man kan kolla på massor av serier gratis.

Så här fin var jag med ansiktsmasken på!  =)


ne nu ska jag iväg och kolla på film, hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0