i morgon kommer italienaren

jag sitter hemma hos P. han är snygg, snygg, snygg! i går var det lite ferre här, det var kul. det var meningen att vi skulle åka in till stan, men så blev det såklart inte. mamma sa att hon inte trodde vi skulle ta oss in. var det någon som trodde det eller? jag har massa fina bilder på mig och elina när vi dansar här i Ps vardagsrum, men P har ingen sån port på sin dator som man kan koppla in kameran till, så det blir bilder lite senare. vill ju visa mina fallskärmshoppningsbilder först också.

på senare tid har jag tänkt mycket på det här med vänner och vem jag är bland mina vänner. det känns som om jag inte har kunnat komma fram till något vettigt, och det har bara blivit till en jobbig sak som jag låtit elina lyssna på om och om igen. men det enda vettiga jag kommit fram till är väl att, ja - man växer ifrån varandra. och ja - det är jobbigt, men helt oundvikligt. och på nått sätt måste jag bara få in i huvudet att jag har folk som tycker om mig. nu svamlar jag bara, jag är trött och borde sova.

jag är så glad över att jenny flyttar tillbaka hit till uppsala. även fast vi inte har haft så mycket kontakt nu när hon har bott i sandviken så är hon en sån person som man inte kan annat än älska. hon är super att prata med. vi pratade om lycka i dag. hon är en av de personer som jag önskar mest lycka och kärlek till och jag tänkte att det är nog egentligen så att jag skulle vilja ge henne all den där kärleken och lyckan, men det går ju inte. men därför så blir jag extra glad när hon ändå får det där lilla extra. för det är hon sååå värd.

och nu borde jag verkligen sova. i morgon kommer enrico, det är sista chansen i kväll att strutta runt halvnaken hemma och ändå sitter jag här hemma hos P. hm, slöseri med värdefull tid. det ska bli kul med enrico, hoppas jag. 

nästa gång jag skriver ove så menar jag bara att jag tycker om dig, det är kodat så bara du ska förstå.
kram och hej, leverpastej

Kommentarer
Postat av: P.

Haha värdefull tid !? haha

Ove

2009-08-23 @ 13:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0