frukost på sängen

Jag sitter hemma hos... låt oss kalla honom för min P. P är nere och inhandlar frukost och jag sitter här och läser bloggar och lyssnar på eminems - we made you, den är grymt bra.

I går jobbade jag min sista dag på trygghetsboendet för i sommar. Det kändes riktigt konstigt att säga hejdå till alla söta små gamlingar som man har hunnit fästa sig så mycket vid. Vi har pratat om det på jobbet, vi känner alla som bor på ålderdomshemmet så himla bra. Vi vet hur de fungerar och hur man ska prata och agera runt omkring dem för att få dem att känna sig trygga, och de känner inte alls oss, kommer inte ihåg vilka vi är från dag till dag.

Ne nu har P gjort frukost åt mig.  =)
I kväll blir det grill hos HM. Snart åker han, jag kommer sakna honom. Men Gotland är ju inte så långt borta.
Hejs

Kommentarer
Postat av: elina

DIN P?! Jaha jaaa. Najs! :)

2009-08-18 @ 11:01:25
URL: http://elinapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0