pizza hos linda

jag sitter hemma hos linda, lyssnar på the crookers varvatmed milows eyo technology. linda och filippa ska ut, men eftersom jag börjar klockan 7 i morgon bitti så ska jag inte med. lite tråkigt. men kul att jag är här nu innan iaf.

dagen började klockan 6 då min väckarklocka ringde för jobbet. jobba till 14, nästan 2 timmars pump på gymmet, sminka syster, skjutsa henne till stan och sedan moffa i sig pizza hos lindis. dagen har varit till belåtenhet.
bilder jag hittade på lindas dator:

jag som Bondbrud


utebild från i höstas


söta, söta, söta!! så jävla mycket roliga minnen.


min lindis som lite mindre, söt!


jens i höstas, sååå liten och söt!


gunnel, tvilling och linda. jag skulle varit där   =(




jag kom på att man kunde centrera grejer. kul.
nu ska jag skjutsa linda och filippa till palermo, fan, jag är så himla party, men, men..
svejs

Kommentarer
Postat av: Elinkyflinky

snart kör vi i karlskrona!

2009-07-10 @ 21:41:41
URL: http://elinapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0