party for los americanos

festen i går vart lyckad. vi som var pepp hade iaf jäkligt kul.
i början kändes det knagligt med engelskan, men efter ett tag kom man igång.
det var beerpong, prat, vattenpipa, bastu, dopp i pepparn, och korv på statoil. jag fattar inte ens hur jag lyckades ta mig till statoil på cykel.
även denna fest kom polisen förbi. oskars granne är bara konstig. hon har kommit över och klagat när leif, oskars pappa, har spelat musik 4 på en lördagseftermiddag. polisen sa till oss att vi verkade ha en trevlig fest och att vi skulle fortsätta ha en trevlig kväll. helt i onödan hade han åkt endå från uppsala. snacka om slöseri på resurser.
i säng kom vi inte fören 5 så jag var rätt trött i dag på jobbet. men det funkade bra ändå. jobbade med en tjej som hette mikaela, superduktig så vi var klara redan halv 9, vilket aldrig brukar hända. skönt.
här är lite bilder från i går.




tvillingarna Jared and Brett



Gunnel och jag



Oskar, the host



om man somnar går man aldrig säker, stackars lilla max


nu är det sovatime, i morgon ska jag på introduktion/personlig träning på gymmet på form. och sen blir det till att jobba.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0