är det okej om jag vill ha mer?

jag funderade lite, när blir ett beroende ett beroende? när blir man besatt? hur långt har man gått när man inte kan sluta? och hur långt är det okej att gå?
det är nog olika för olika saker tänkte jag. men jag är så trött i huvudet så jag orkar inte tänka. jag tror jag är beroende av många saker. mamma och pappa, såklart. kompisar. att skratta. men allt det dåliga då?

äsch,

och i morgon åker jag. jag ska nog stänga av mobilen tror jag. det finns ju internet.
och flinky, hon är en av de bästa. det hoppas jag du förstår.

nu ska jag packa och dricka upp mitt vin. sen kommer johan och vi ska kolla på film.
hejsvejs

Kommentarer
Postat av: camilla

jag tror att det var raudsepp som lärde mig att människan måste ha en viss mängd beroende, och det är t.ex därför man ofta går upp i vikt av att sluta röka för att man byter beroendet mot att äta godsaker. så va beroende stinapina, its normal ;)

alla frågor du skrev kan jag dock inte svara på.. (a) Puss

2009-07-13 @ 22:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0